Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meu
Calitatea apei
Calitatea apei de la robinet este monitorizată continuu, începând cu procesul de tratare și până la robinetele consumatorilor.
Există 3 niveluri de control:
Clorul din apa de la robinet nu trebuie să ne sperie. Ce spune OMS?
Cea mai mare responsabilitate a unei companii de apă este siguranţa consumatorilor. Apa de băut, folosită la gătit sau pentru igiena personală, nu trebuie să conţină niciun agent patogen pentru om. Dezinfecţia apei cu clor este una din soluţiile utilizate, cu succes, pentru anihilarea microorganismelor periculoase pentru om.
Clorul din apă este un element de siguranță. În România normele prevăd o concentraţie a clorului liber în apă de 0,5 mg/l. În Ghidul Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS) pentru calitatea apei potabile este specificat că o concentraţie de 10 ori mai mare a clorului în apă, de 5 mg/l nu prezintă niciun risc semnificativ pentru sănătate, în cazul consumului pe toată durata vieţii.
Furnizorul de apă este obligat să asigure prezenţa clorului rezidual liber în apă, în orice punct al reţelei de distribuţie. Aquatim monitorizează strict calitatea apei în reţeaua de distribuţie şi încadrarea acesteia în normele legale.
Monitorizarea apei uzate pentru prevenirea poluării
Aquatim este, de mai multă vreme, parte a unui program de combatere a deversărilor poluante în sistemul de canalizare. Sunt monitorizate periodic deversările provenite de la clienții non-casnici, prin prelevare de probe și testare.
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate