Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meu
Recomandări
1. Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Descărcați aplicația aici:
2. Canalizarea nu este coș de gunoi
Sunt câteva lucruri pe care fiecare le poate face acasă și care, cu siguranță, ne ajută să evităm atât problemele de acasă cu rețeaua de canalizare cât și cele ale orașului. Preocuparea și atenția vizavi de deșeurile pe care le generăm și mici schimbări de comportament – spre exemplu colectarea și predarea uleiului alimentar uzat pentru reciclare – pot ține la distanță mirosurile neplăcute degajate din canalizare, înfundarea racordurilor sau refularea apei uzate în stradă sau în locuințe.
Ce nu avem voie să aruncăm în toaletă sau chiuvetă? (click aici)
3. Nu risipiți apa
O familie de 4 persoane poate economisi până la 68.000 de litri de apă pe an, dacă nu lasă apa să curgă încontinuu atunci când spală vasele, când folosește apa pentru igiena personală sau când spală mașina. Spălarea manuală a vaselor necesită, de altfel, cu 37% mai puțină apă decât dacă acestea se spală în mașina de spălat vase. Alternativa eco pentru baia zilnică este, în mod cert, dușul, unde consumați doar 30-50 de litri de apă, față de 160 de litri, necesari pentru a umple o cadă. Dacă o persoană, într-o săptămână, în loc să facă baie ar face duș, ar economisi astfel atâta apă cât să ajungă pentru prepararea a 1000 de cești de cafea.
Consumați apa cu responsabilitate! 10 sfaturi pentru a economisi APĂ, bani și energie.
4. Protejarea instalaţiilor de apă în sezonul rece
Este bine ca instalațiile de apă din curte și din casă să fie verificate înainte de sezonul rece, iar capacele și interiorul căminelor de apometru să fie curățate. Robineții care picură trebuie reparați sau înlocuiți, iar sistemele de irigații trebuie golite înainte de venirea iernii.
Contoarele de branșament montate în cămine închise etanș sunt, de regulă, protejate suficient împotriva frigului. Expuse la riscul înghețării sunt, însă, contoarele din spații neîncălzite, cum ar fi subsolurile sau cele din cămine neacoperite. Acestea trebuie învelite cu materiale termoizolante. Reamintim clienților că răspund de protejarea contoarelor de branșament în sezonul rece și vor suporta cheltuielile aferente înlocuirii aparatului, dacă acesta s-a deteriorat în urma înghețului.
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate

