Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meu
Cum puteți transmite indexul
Consumul dumneavoastră de apă se stabileşte pe baza înregistrărilor contoarelor de branșament şi constituie baza de calcul a facturii de apă.
Contoare inteligente, cu citire la distanță
În Timișoara și localitățile periurbane, Aquatim a instalat contoare cu citire la distanță de mai multe tipuri. Acestea fie permit citirea radio, de către un operator, aflat la maxim 200 de metri distanță, fie sunt dispozitive „inteligente”, ce transmit automat informațiile legate de consum (valori consum, valori anormale consum, starea bateriei, încercări de manipulare), către un server al companiei. Aceste contoare au un avantaj important: reprezentanții Aquatim pot citi contorul dumneavoastră, chiar și atunci când nu au acces la el. Consumurile de pe factură sunt cele înregistrate de contor, și nu rezultă din estimări, așa cum se întâmpla în cazul contoarelor „tradiționale”, când citirea nu era posibilă, în cele mai multe cazuri pentru că clienții nu erau acasă la momentul citirii iar contoarele erau amplasate pe proprietate privată.
În restul localităților din aria de operare, pe lângă contoarele cu citire la distanță, sunt instalate și contoare de branșament simple, mecanice.
Când se face citirea?
Data citirii este trecută pe factură. Clienții de la sucursale pot transmite indexul contorului la sediul sucursalei de care aparțin. Reprezentanții Aquatim vor verifica periodic şi, ori de câte ori este necesar, corectitudinea datelor transmise.
Autocitire
Pentru clienții din Timișoara și localitățile arondate (vedeți aria de operare), indexul contorului poate fi transmis, în timpul perioadei de autocitire menționate pe factură:
- la numărul de telefon 0356914 (tasta 3), program 24/7;
- din secțiunea „Contul Meu”
Clienții de la sucursale pot transmite indexul contorului la sediul sucursalei de care aparțin.
Reprezentanții Aquatim vor verifica periodic corectitudinea datelor transmise.
Contoare de apartament
Societatea Aquatim NU citeşte contoarele de apartament din clădirile cu mai multe apartamente (blocuri). Facturarea consumurilor de apă se face pe branşament, iar repartizarea consumurilor pe fiecare apartament este responsabilitatea asociaţiilor de locatari.
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate