Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuAquatim a lansat o versiune actualizată a aplicației My Aquatim, disponibilă pentru sisteme Android și iOS. Aplicația se poate descărca din Google Play și AppStore și se adresează atât consumatorilor care dispun de un contract cu Aquatim SA, cât și celor care nu dispun de acesta.
Pentru a beneficia de facilitățile aplicației, utilizatorii trebuie să-și creeze un cont pe bază de nume de utilizator, adresă de email și parolă. Consumatorii care au încheiat un contract cu compania de apă și au un cod de client, vor avea acces facil la contul de client pentru vizualizarea și plata facturilor, evidența plăților, transmiterea indexului contorului și urmărirea istoricului de consum. De asemenea, aplicația le oferă și posibilitatea de a gestiona mai multe contracte și locurile de consum aferente acestora.
Pentru o informare directă și rapidă, My Aquatim permite setarea adreselor pentru care utilizatorii doresc să primească notificări despre avarii și intervențiile planificate. În plus, consumatorii pot urmări informațiile despre calitatea apei din zona lor de interes, pot transmite o sesizare și pot programa o audiență. Aceste facilități sunt disponibile atât pentru consumatorii cu contract, cât și pentru cei care nu dispun de acesta, precum sunt cei care locuiesc în condominii.
La instalarea aplicației My Aquatim, consumatorii care au deja un cont creat în portalul de clienți pe www.aquatim.ro trebuie să-și creeze un cont nou, însă, pot folosi aceleași elemente de identificare.
Aplicația My Aquatim răspunde nevoii de informare directă și oferă avantaje tuturor categoriilor de clienți – celor care au un contract încheiat cu Aquatim SA și doresc să-și gestioneze sigur și eficient contul de client, dar și celor care locuiesc în condominii și doresc să fie informați despre activitatea companiei în zona lor de interes.
Descărcați aplicația aici:
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate

