Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuFurtuna de azi-noapte abătută asupra vestului județului Timiș a cauzat multe probleme la Stația de tratare a apei din Sânnicolau Mare - a avariat grav acoperișul și a pus la pământ patru stâlpi de tensiune. Evenimentele s-au petrecut în jurul orei 22, când sub presiunea apei și a vântului puternic, acoperișul clădirii de la stația de tratare s-a prăbușit peste echipamentele care realizează controlul automatizat al procesului de tratare. La scurt timp și patru stâlpi de tensiune care alimentau forajele de pe frontul de captare Sânpetru au fost puși la pământ afectând astfel alimentarea cu apă a stației.
Echipele de la Sânnicolau au acționat rapid, au trecut tratarea apei pe modul manual și au asigurat distribuția apei din rezervorul stației de tratare. Pentru rezolvarea imediată a problemelor cu tensiunea electrică ce alimentează foraje de pe frontul Sânpetru, au fost aduse de la Timișoara și Jimbolia patru generatoare electrice. În prezent se lucrează pentru repunerea în funcțiune a liniilor de tensiune.
„Ca urmare a faptului că în ultimii ani ne confruntăm tot mai des cu furtuni violente ce afectează stâlpi de înaltă sau medie tensiune, anul trecut am luat decizia de a achiziționa mai multe generatoare electrice, echipamente performante și omologate. Eficiența acestor echipamente a fost dovedită de mai multe ori în cazuri de necesitate, asigurând funcționarea utilajelor până la remedierea defectelor”, a declarat Gheorghe Stânean, director tehnic Aquatim SA.
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate