Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuPolitica de calitate, mediu, sănătate şi securitate ocupaţională a Aquatim
Organizaţia noastră doreşte să-şi îmbunătăţească continuu performanţele în domeniul furnizării serviciilor de alimentare cu apă şi de canalizare prin controlul impactului activităţilor noastre, prin reducerea impacturilor negative ale activităţilor asupra mediului fără să fie afectată calitatea serviciilor şi prin îmbunătăţirea performanţei referitoare la sănătatea şi securitatea în muncă, asigurând desfăşurarea activităţilor în condiţii de siguranţă.
Asigurăm servicii de înaltă calitate fără a prejudicia resursele naturale limitate, mediul înconjurător, sănătatea şi securitatea angajaţilor şi a tuturor partenerilor noştri de interes.
În acest scop, la toate nivelurile funcţionale ne angajăm:
Pentru respectarea acestor angajamente, noi, conducerea Aquatim SA, am decis implementarea, menţinerea şi îmbunătăţirea continuă a sistemului de management integrat calitate-mediu-sănătate şi securitate în muncă, adecvat domeniului nostru de activitate şi scopului organizaţiei; sistemul de management integrat a fost astfel conceput încât să corespundă cu natura şi dimensiunile impactului activităţilor noastre asupra mediului înconjurător, dar şi cu natura şi nivelul riscurilor de sănătate şi securitate în muncă.
Documentele sistemului de management integrat sunt astfel concepute încât să susţină această politică şi să fie în conformitate cu prevederile standardelor ISO 9001, ISO 14001 şi ISO 45001.
Timişoara, 28.02.2020
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate