Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meu
Verificare contor
Toate contoarele de branşament sunt verificate de către Aquatim, o dată la 7 ani, conform legislației în vigoare, verificarea fiind obligatorie, dar gratuită pentru clienți. Reprezentanții Aquatim vă vor anunța în prealabil, în scris, despre verificarea planificată a contorului, la scadența metrologică.
Verificarea contoarelor este posibilă şi la solicitarea clienţilor. Contorul va fi demontat de către reprezentanții Aquatim și verificat la laboratorul de verificări metrologice al societăţii, acreditat în acest scop. Verificările la cerere se fac în zilele de miercuri, la fiecare 2 săptămâni, în prezenţa reprezentanţilor Direcţiei Regionale de Metrologie Legală.
Pentru verificarea contorului în afara programului de scadență metrologică, vă rugăm să vă adresați Centrului Relaţii Clienţi sau sucursalelor Aquatim.
|
Centrul Relații Clienți:
|
Verificarea la scadența metrologică NU se plătește.
La verificarea la solicitarea clienților, când contorul este admis din punct de vedere metrologic, se va plăti verificarea și consumul contestat. Costul verificării este în funcție de tipul și dimensiunea contorului. Atunci când contorul este respins din punct de vedere metrologic, clienții nu vor plăti verificarea, iar consumul contestat se va recalcula în funcție de consumurile lunilor precedente.
Pentru detalii, consultați secțiunea Tarife.
Aquatim NU verifică contoarele de apartament. Dacă doriţi verificarea contorului de apartament, vă recomandăm să vă adresaţi firmei care v-a instalat contorul sau unui instalator autorizat.
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate
str. Enric Baader nr. 11 (Luni - Vineri: 8 - 15)
0356 914
contracte@aquatim.ro