Aplicația MyAquatim
Descărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meuDescărcați aplicația MyAquatim
Aplicația poate fi utilizată atât de clienții care dispun de un contract cu Aquatim SA și de un cod de client, cât și de clienții care nu dispun de acestea. În lipsa unui cod de client și a numărului de contract, utilizatorii, precum cei care locuiesc la bloc, nu vor avea acces la informațiile referitoare la facturi, plăți, index. În schimb, primesc notificări despre întreruperea furnizării apei, au acces rapid la rapoartele de calitate a apei și pot transmite o sesizare mult mai ușor.
Plată factură fără cont: este o ”cale rapidă” de plată online, care nu necesită setarea unui nume de utilizator și a unei parole. Permite achitarea facturilor lunare pentru serviciile de utilitate publică, dar și realizarea plăților pentru servicii conexe, cum ar fi taxe avize, vidanjare, analize de laborator, verificarea contorului. Este necesară introducerea numărului facturii și, după caz, a codului de client.
Plată factură fără contContul meu: permite accesarea portalului dedicat clienților, pe baza unui nume de utilizator și a unei parole. Oferă informații detaliate despre facturi, plăți, index. Permite gestionarea mai multor puncte de consum, activarea facturii electronice, a alertelor din partea companiei. Portalul Contul meu este diferit de aplicația mobilă MyAquatim și necesită crearea unui cont distinct.
Accesează contul meu
Vidanjare
Aquatim asigură servicii de vidanjare pentru persoane fizice și instituții. Pentru agenţi economici, Aquatim asigură numai serviciul de preluare şi procesare a apelor uzate la stația de epurare, cu condiţia ca acestea să respecte indicatorii specificaţi în normativul NTPA 002.
Tarifele sunt disponibile în secțiunea Tarife și factură. Contravaloarea serviciilor se calculează în funcție de volumul vidanjat și distanța de deplasare a utilajelor speciale.
Utilajele specializate ale societății – vidanje și autospeciale combinate womă-vidanjă – sunt folosite, PRIORITAR, pentru programele de mentenanță a rețelelor publice de canalizare.
Persoanele fizice și asociaţiile de proprietari pot benefica de serviciul de vidanjare, numai după realizarea plății serviciului, conform facturii emise de Aquatim.
Plata se face la casieriile Aquatim de pe str. Gheorghe Lazăr nr. 11/a (luni-vineri, 7:30-15:30) și pe str. Enric Baader nr. 11 (luni-vineri, 8:00-15:30). Relații se pot obține la telefon: 0356 914 (luni, vineri, 7:30-19:00) pentru Timișoara și localitățile învecinate și la sucursalele Aquatim din Buziaș, Deta, Făget, Jimbolia, Sânnicolau Mare pentru restul localităților (contact sucursale).
Agenții economici pot beneficia de serviciul de preluare și procesare a apelor uzate dacă:
- au un contract încheiat cu o firma de vidanjare și transport;
- sunt îndeplinite condițiile de calitate ale apei uzate (buletin de analiză emis de un laborator specializat);
- dețin avizul tehnic de vidanjare, emis de Serviciul tehnic Aquatim.
Prestarea serviciului de primire și procesare a apei uzate în stația de epurare se face în baza unui contract, încheiat cu Aquatim.
Date de contact ale firmelor care prestează servicii de vidanjare se pot găsi în lista alăturată:
Firme care asigură servicii de vidanjare și transport
Laboratorul Aquatim realizează analize ale apei uzate, la cererea clienților. Contact: 0256 201357, luni-vineri, 8-15.
Aquatim NU PREIA, în staţia de epurare, deşeuri rezultate de la separatoarele de grăsimi, uleiuri, produse petroliere şi deşeuri grosiere, altele decât cele provenite din metabolismul uman.
Folosim cookie-uri și tehnologii similare pentru a oferi anumite funcționalități, a îmbunătăți experiența utilizatorului și a furniza conținut relevant intereselor tale. În funcție de scopul lor, pot fi utilizate cookie-uri de analiză și marketing, pe lângă cele strict necesare din punct de vedere tehnic. Făcând clic pe „De acord și continuă”, îți exprimi consimțământul pentru utilizarea cookie-urilor menționate mai sus. Aici poți face setări detaliate sau îți poți revoca consimțământul (parțial, dacă este cazul) cu efect pentru viitor. Pentru informații suplimentare, te rugăm să consulți politica noastră. Politica de confidențialitate