Încheiere contract

Dacă nu aveți branșament de apă/racord de canalizare:

  1. Solicitați avizul tehnic de branșare/racordare (LINK documente necesare).
  2. Contactați firme de construcții sau specialiști autorizați pentru astfel de lucrări. Reprezentanții Aquatim vor recepționa lucrarea după finalizare și vor sigila contorul de branșament.
  3. Contractul dumneavoastră de servicii este pregătit de Serviciul Clienți pe baza documentației depuse la pasul 1. Veți fi contactat pentru semnare. Contractul intră în vigoare după recepția lucrării de branșare/racordare și a contorului.


Dacă aveți branșament de apă/racord de canalizare:

  1. Depuneți documentele pentru încheierea contractului. (vedeți mai jos formularele necesare)
  2. Contractul dumneavoastră de servicii va fi pregătit de Serviciul Clienți și veți fi contactat pentru semnare.

Observație: Dacă nu aveți avizul tehnic de branșare/racordare, veți parcurge, mai întâi, etapele descrise în secțiunea - Obținere avize tehniceDupă emiterea avizului tehnic, documentația, deja depusă, va fi procesată și pentru întocmirea contractului.

Dacă aveți nevoie doar de serviciile de canalizare:

  1. Solicitați avizul tehnic de racordare (LINK documente necesare).
  2. Contactați firme specializate pentru montarea unui contor pe foraj pentru stabilirea cantităților de apă uzată deversată la sistemul centralizat de canalizare.
  3. Contractul dumneavoastră de servicii este pregătit de Serviciul Clienți pe baza documentației depuse la pasul 1. Veți fi contactat pentru semnare.


Pentru prestarea serviciilor de primire și tratare a apelor uzate menajere în Stația de epurare:

  1. Solicitați avizul tehnic de preluare a apelor uzate menajere în stația de epurare. Aceleași documente vor fi procesate, ulterior, și pentru întocmirea contractului. (LINK documente necesare)


Formularele necesare pentru încheierea sau rezilierea contractului cu Aquatim SA
sunt prezentate în continuare. Acestea pot fi transmise online, folosind butonul Încarcă documente de mai jos sau pot fi depuse la sediul Centrului Relații Clienți din Timișoara, str. Enric Baader nr. 11 ori la sediile sucursalelor din Buziaș, Deta, Făget, Jimbolia și Sânnicolau Mare (vedeți Adrese Utile). Procesarea dosarului şi întocmirea contractului durează maxim 15 zile lucrătoare.

(formularele tipizate în format pdf pot fi descărcate și completate electronic folosind programul Adobe Reader - funcția Fill&Sign)

 Prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal
La încheierea contractului de furnizare/prestare a serviciilor publice de alimentare cu apă şi de canalizare este necesar să furnizaţi date cu caracter personal. Vă aducem la cunoştinţă faptul că Aquatim SA, este înregistrată la Autoritatea Națională de Supraveghere a Prelucrării Datelor cu Caracter Personal ca operator de date cu caracter personal cu nr. 22949 și prelucrează aceste date în conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) nr.679/27.04.2016 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și libera circulație a acestor date (RGPD).. Datele prelucrate sunt cele furnizate de către client, furnizor, colaborator etc. la data încheierii contractului, convenţiei, facturii, comenzii etc., sau sunt obţinute din baze de date publice. Informaţii detaliate despre prelucrarea şi protecţia datelor cu caracter personal, în cadrul Aquatim, se găsesc în secțiunea Politica privind protecția datelor cu caracter personal.